O Biurze Reklamy

O Biurze Reklamy

Opublikowany

Czym się zajmujemy? Jedni mówią o nas, że sprzedajemy marzenia, inni, że powietrze. I jedno i drugie jest po części prawdą. W rzeczywistości oferujemy naszym klientom czas reklamowy na antenach stacji radiowych i powierzchnie na naszych serwisach www.

... i nieskromnie mówiąc, mamy  w tym spore  doświadczenie. Nasze biuro powstało w  1992 roku, dwa  lata po stworzeniu przez Andrzeja Woyciechowskiego Radia  ZET, naszego  flagowego okrętu. Przygotowujemy strategie mediowe dla  naszych klientów. Sukcesywnie rozbudowujemy naszą ofertę i narzędzia w  odpowiedzi na zapotrzebowania rynku i zmieniający się świat.

W  zespole  siła. I tak też pracujemy. Chcemy być blisko naszych  Klientów,  dlatego  działamy nie tylko w Warszawie, ale jesteśmy obecni w całej  Polsce. Integralnymi działami w biurze reklamy, które pozwalają nam  bardziej kreatywnie, kompleksowo i profesjonalnie odpowiadać na potrzeby Państwa - naszych Klientów są:
  • Dział Akcji Specjalnych - najbardziej  kreatywni z nas. Zespół specjalistów, którzy przygotowują  akcje specjalne "szyte na  miarę" na naszych antenach i w internecie. Pokazują jak niestandardowo można wykorzystać radio do celów reklamowo-wizerunkowych.
  • Eurozet Live - marka dedykowana projektom eventowym i cross-mediowym. Dzięki temu działowi możemy wyjść z naszymi markami, a zatem i Klientami, poza antenę.
  • Studio ZET - specjaliści od aranżacji dźwięków. Profesjonaliści, którzy kreują i produkują spoty radiowe, korzystając ze sprawdzonych copywriterów i bogatej bazy lektorów.
  • Dział Wsparcia Sprzedaży - analitycy, którzy wyciskają z dostępnych badań (m.in. Radio Track, TGI, Ad Expert) wszelkie dane niezbędne do przygotowania optymalnych strategii radiowych i analiz rynku.

Planujemy
Badamy
Analizujemy
Kreujemy
Doradzamy

...a ponad wszystko kochamy radio!

Kopiuj tekst

Udostępnij

Stacje Grupy Eurozet grają z WOŚP

Stacje radiowe Grupy Eurozet wspierają 26. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Od specjalnych aukcji, dedykowanych programów, przez relacje ze sztabów, po antenową licytację złotego serduszka.